TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



miercuri, 29 iulie 2009

No money, no crisis


Astazi Universul si-a aratat solidaritatea cu articolul meu precedent. Parca a vrut sa ma incurajeze si mi-a scos in cale un tricou pe care scrie: "No Money, No Crisis. The future will be better than now!"

Parca e mai acceptabil mesajul pus sub forma de gluma, nu-i asa?

3 comentarii:

Anonim spunea...

@ Lucia N.

De ceva minute am reintrat aici...si mare mi-a fost surpriza...liniste si pace totala de aproape un an de zile...ce s-a intamplat?

Spuneam eu intr-o postare anterioara ca ,,verbul'' dvs. se afla intr-o tranzitie...de la ,,sum'' catre ,,cogito''...(cam asa ceva...) si vad acum ca tranzitia aceasta se confirma.

Postarile dvs. aveau ceva nefiresc in ele...dincolo de diversele referinte bibliografice date, se parea ca nu apartineati groaselor randuri de blogger-i cu mai multe vise decat sperante.
Nu vreau sa par ironic, nu-mi permit, dar e interesanta noua situatie...pe undeva parca frizeaza un episod arhicunoscut din ,,Fratii Karamazov/Discursul Marelui Inchizitor/Dostoievski...dar interpretat in cheie existentiala, cu accente psihanalitice.
E...daca doar atat a fost...inteleg ca au aparut alte prioritati...si daca ele sunt pozitive, cum ar fi dedicarea catre copii sau familie, e cu atat mai onorant si explicabil.

Cu multa simpatie,

X.

Lucia spunea...

Draga X.,

poate ca n-am mai scris din cauză ca am preferat mai degraba sa "fiu" decat sa "cuget"...sau...poate ca a aparut un nou proiect: www.pure-loving-heart.blogspot.com

oricum, multumesc ca ti-ai adus aminte, si multumesc pentru faptul ca ai fost un cititor fidel al acestui blog...sper sa-ti placa si ceea ce vei citi de acum inainte pe pure heart.

Lucia spunea...

Noua adresa a proiectului:
pure-heart-events.blogspot.com