TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



luni, 13 iulie 2009

Vei fi expert in persuasiune!



Sunt fericită să recomand BUSINESS PERSUASION BOOT CAMP, tabără de dezvoltare personală şi profesională, destinată tuturor celor care doresc să-şi perfecţioneze abilităţile de influenţare şi motivare şi să-şi mărească credibilitatea.
Competenţele însuşite la acest training sunt indispensabile pentru cei ce fac vânzări, advertising şi publicitate, coaching, negociere, credibilizare şi personal branding, prezentări cu public, networking.
De ce să mergi la Boot Camp? Pentru că este locul unde ţi se serveşte „la pachet”, odată cu învăţarea, şi schimbarea. Nu ai cum s-o ocoleşti, face parte din meniu. Aceleaşi informaţii, dacă le citeşti dintr-o carte (şi sunt mii de pagini de persuasiune pe care le poţi citi) nu produc nici pe departe aceleaşi efecte ca atunci când sunt receptate în mediul Boot Camp.
Mi-aduc aminte cum mi-am descoperit eu misiunea personală, anul trecut, la Boot Camp. În principiu, metodologia e simplă, sunt o serie de întrebări, pe care eu le mai citisem înainte într-un articol, dar nu am reuşit să-mi dau un răspuns satisfăcător la ele. Aceleaşi întrebări însă, puse în cadrul trainingului despre valori şi descoperirea misiunii personale, au scos la iveală traume de mult uitate din copilărie, mi-au provocat conştientizări puternice, m-au ajutat să elimin blocajul, într-un cuvânt, au avut rol psihoterapeutic. Şi mi-am dat seama atunci cât de important este contextul în orice proces de învăţare. Boot Campul este, cu siguranţă, cel mai bun context de învăţare pe care l-am întâlnit până acum.
Astăzi, la aproape un an de la Boot Camp, ţin seminarii şi organizez tabere de dezvoltare personală, ceea ce înainte de Boot Camp reprezenta doar un vis alb-negru, mic, într-un colţ. Astăzi este mare, în culori strălucitoare şi umple tot ecranul. Nu pot decât să subscriu fără nici o rezervă la o remarcă a unui coleg de tabără: „Dacă mi-ar fi cerut înainte de trei ori preţul pe care l-am plătit, ştiind beneficiile pe cere le voi obţine, aş fi plătit fără ezitare.”

Află mai multe informaţii pe http://istoric.bootcamp.ro/download/Business-Persuasion-BC.zip


PS: eu zic că nu are sens să mergeţi la Boot Camp decât dacă doriţi să vă schimbaţi viaţa.

PPS: important de menţionat, mai sunt doar trei locuri disponibile.

Niciun comentariu: