TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



vineri, 3 iulie 2009

Pasul absent



"Doar un pas ne desparte.
Nu ştiu dacă pasul absent
e al meu
sau al tău.

Tu stai pe un mal al lui
eu pe altul
şi între noi curge noaptea.
Ca să ajungem atât de aproape
ca să rămânem atât de departe
doar un pas ne desparte
şi între noi curge noaptea continuu
prin pasul absent".

(Octavian Paler, Pasul absent)

Aceste versuri mi-au adus aminte de cuvintele pe care le citeam zilele trecute într-un calendar: "Este foarte trist când oamenii se înstrăinează timp de zile, luni sau chiar ani, din cauza unei neînţelegeri care putea fi rezolvată mult mai uşor dacă măcar una din părţile implicate ar fi dat dovadă de puţină umilinţă, dragoste sau înţelegere."

Mulţumesc, Alina!

2 comentarii:

Anonim spunea...

@ Lucia N.

Am citit comentariile dvs. sau meditatiile expuse aici...unele sunt marcate de sentimente de tristete profunda si par sa reflecte anumite experiente de viata marcante emotional.

Sa fie viata locul unde avem posibilitatea sa (ne) intelegem, dar din diferite motive, situatii, conjuncturi sa nu realizam esentialul ?

Lucia spunea...

Draga Anonim,
Se spune ca unde e multa lumina, si umbra e adanca.
Acele situatii sau conjuncturi care aparent, sunt menite sa ne faca tristi,de fapt, ele ne aduc aminte de noi si de bucuria de a trai. Sau, asa cum spune prietena mea Andreea, sunt niste imbratisari mai mari, chiar daca dor (http://andreeamihaela.blogspot.com/2009/07/stiu.html)
Asadar, sa ne bucuram de viata, cu tot ce aduce ea, iar daca nu ni-l aduce pe Mos Craciun, ci pe Bau-Bau, sa-i multumim. Nu exista prilej de crestere mai bun.