TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



miercuri, 18 februarie 2009

Un Răvaş al Luminii pentru tine


Răvaşele Luminii sunt mesaje pline de înţelepciune din “Manualul Războinicului Luminii” de Paulo Coelho. Le-am întâlnit prima dată la Bootcamp (deşi citisem cartea, dar nu m-am gândit niciodată s-o folosesc pe post de oracol :)). Setându-ţi mai întâi intenţia de a rezolva o anumită problemă, mesajul care îţi “pică” îţi va da răspunsul la acea problemă (credeţi-mă că nu s-a întâmplat niciodată să nu-mi dea exact răspunsul de care aveam nevoie!).


Zilele trecute, setându-mi intenţia de a ajuta pe cineva, am deschis cartea, aleator, şi am nimerit la pagina 37:


Fiecare războinic al luminii a rămas cu o teamă de intra în luptă.

Fiecare războinic al luminii a trădat şi minţit cândva în trecut.

Fiecare războinic al luminii a păşit cândva pe un drum care nu era al lui.

Fiecare războinic al luminii a suferit cândva din pricina unor lucruri lipsite de însemnătate.

Fiecare războinic al luminii a crezut cândva că nu este războinic al luminii.

Fiecare războinic al luminii a eşuat cândva în datoriile sale spirituale.

Fiecare războinic al luminii a zis cândva “da” când ar fi vrut să zică “nu”.

Fiecare războinic al luminii a lovit-o cândva pe o fiinţă iubită.

Tocmai de aceea este războinic al luminii, pentru că a trecut prin toate acestea şi nu şi-a pierdut niciodată speranţa de a fi mai bun decât era.


Lasă lumina din tine să strălucească!

Niciun comentariu: