TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



miercuri, 18 februarie 2009

Transformă

Sa transformi in mediatatie Orice lucru faci.

Sa nu astepti "sa faci ceva" pentru a putea fi asa cum esti.

Poti fi creativ, fericit, inteligent, armonios, luminos, fascinant - sau oricum vrei tu sa fii - chiar privindu-ti mainile, sau deschizand usa, sau tragand perdeaua, sau ridicand ochii de la calculator. Ai voie sa fii cine esti, ai voie sa fii ceea ce vrei sa fii (superb/superba, seducator, atractiv, plin de iubire, vesel, generos) in fiecare secunda. Nu e nevoie sa astepti un moment prielnic, o circumstanta speciala, o calatorie undeva pentru a arata cine esti.

Ai ajuns in toate locurile din lume, si pretutindeni esti cu tine, asa ca FII ! Fii si azi, acum, asa cum ai vrea sa fii maine la o cafenea din Paris. Fii azi la fel de vesel precum ai fii intr-o vacanta in Maldive. Fii acum, aprinzandu-ti tigara, cel mai creativ moment al tau din ziua de azi. Specatatori sunt peste tot. Nu ii vezi? Toti cei din jur abia asteapta sa vada cine esti. Dar mai ales tu astepti sa te descoperi. Nu mai astepta. Descopera-te.

Fii.

Transforma in meditatie, in arta, in excelenţă ORICE lucru faci. Oricat de mic. Nu exista mic.

Te pup. Sarut toate locurile in care iti lasi excelenţa, urma ta de viata, aburul tau personal, ingeniozitatea pe care le dovedesti zilnic. Tot ce atingi e sfant.

Cu tine vorbesc. Nu doar cu mine.

5 comentarii:

andreea mihaela stan spunea...

Bai, deci am scris din greseala articolul asta aici, dar eu il postam la mine pe blog si nu stiu cum s-a intamplat si pe ce am apasat in tabloul meu de bord ca pana la urma l-am postat aici!! Ma gandesc ca face parte din chestiile alea speciale, fantastice, nu?

Lucia spunea...

:)) Ei, vezi, campul lucreaza...Nu te mira si...continua!

Lucia spunea...

Cred ca din cauza ca te-am pomenit. Azi m-a sunat Vasile, "protejatul" meu secret (n-am mai vorbit cu el de asta toamna) si am vorbit si despre tine. Si ii povesteam si prietenei cu care am facut Lista celor 100...urmatorul lucru:
legatura dintre dintre doi prieteni secreti are implicatii mult mai profunde decat pare la prima vedere. Cred ca e un fel de legamant, cei doi raman conectati toata viata, chiar daca poate ei nu mai vorbesc niciodata...

andreea mihaela stan spunea...

Agreez si confirm. Si vad in tot ce faci un fir comun cu sufletul meu.
Da' pe bune ca am postat fara sa vreau la tine! Eu am acelasi ID si la mine si pe blogul tau si le aveam deschise pe amandoua. A fost foarte simplu sa dau click pentru postare la tine. Oricum, ma bucur ca a fost unul dintre acele lucruri potrivite de ingeri! Mi-a placut mult titlul asta "Azi m-a sunat VAsile!" - asta e titlu de film, sau carte!

Lucia spunea...

Ai dreptate cu firul comun...incerc totusi sa-mi dau seama care este firul comun cu Vasile...aici e un mister inca nelamurit :)