TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



duminică, 15 februarie 2009

Care este primul lucru pe care l-ai face dacă...


E oare cineva, care să-mi poată da
Aşa ceva măcar de ziua mea? (Vama Veche)

Îmi doresc să închid ochii şi când îi voi deschide să fiu într-un alt loc...într-un loc în care oamenii să fie buni şi luminoşi, iar scopul vieţii lor să fie acela de a dărui.
Într-un loc în care oamenii să nu aibă nici un ban în buzunar (şi nici în bancă) şi totuşi să trăiască în abundenţă. Un loc în care oamenii să muncească şi să dea tot ce au ei mai bun, cu bucurie, pentru a dărui altora. E clar că în cazul acesta, nimeni nu va produce nimic inutil sau mediocru şi în acelaşi timp, toţi vor consuma numai ceea ce au într-adevăr nevoie. Să mergi la servici cu bucurie, fără să fii plătit, ci doar pentru a-ţi îndeplini misiunea personală, ştiind că ceea ce faci tu, va ajuta alţi oameni. Să poţi să intri în orice magazin şi să iei de acolo lucrurile de care ai nevoie, gratis (şi în acelaşi timp cu responsabilitate).
Să ajung în locul unde este abundenţă, creată mai întâi în minţile oamenilor şi apoi în planul fizic, pentru că acolo oamenii n-au auzit niciodată minciuna care ni s-a spus nouă, cum că resursele sunt limitate.
Oamenii să doarmă şi să mânânce foarte puţin, în special vegetale, şi să nu aibă nevoie de mai mult, pentru că îşi extrag energia din altă parte. Să fie sănătoşi şi frumoşi pentru că respectă legile naturii. Să aibă locuinţe simple, cu foarte puţine obiecte, aproape goale, dar în acelaşi timp, pline de bucurie. Având nevoie de atât de puţine lucruri, oamenii vor şi lucra mai puţin, având astfel timp mai mult pentru ei înşişi, familie şi prieteni.
Să merg pe străzi şi să nu văd bănci, farmacii, spitale, tribunale; să nu existe poliţie, armată, Garda financiară, reclamă, alegeri, impozite, cure de slăbire şi desene animate cu Titanii. Toate acestea sunt născute din Frică şi servesc Fricii.
Imi doresc să ajung în locul unde există doar Iubirea. Locul unde toate braţele sunt deschise şi nimeni nu respinge pe nimeni. Locul unde oamenii se pot îndrăgosti şi pot face dragoste cu oricine (şi în acelaşi timp cu responsabilitate), pentru că n-au auzit niciodată minciuna care ni s-a spus nouă că nu poţi iubi două sau mai multe persoane în acelaşi timp. Şi asta serveşte tot Fricii, şi nu Iubirii.
...Mi-aduc aminte subtitlul unei lucrări scrise de Richard Bandler şi Owen Fitzpatrick – Libertatea e totul, iar iubirea vine la sine...
Ştiu o tehnică foarte puternică prin care poţi să-ţi îndeplineşti visele; dacă vrei, ţi-o împărtăşesc cu bucurie: gândeşte-te care este primul lucru pe care îl vei face după ce îţi vei vedea obiectivul îndeplinit, şi FĂ-L! De exemplu, dacă ţi-ai propus să iei un examen şi primul lucru pe care îl vei face după ce vei vedea nota de trecere este să-ţi cumperi o ciocolată şi s-o mănânci, ei bine, cumpără ciocolata şi mănânc-o, ca şi cum deja ai trecut examenul! În felul acesta ai făcut o comandă fermă Universului şi ai semnat contractul! (acest exemplu este cel al unui caz real, care în mod logic nu avea cum să treacă examenul dar, ce să faci, Universul a complotat! – mulţumesc, Cristina!).
M-am gândit care este primul lucru pe care l-aş face dacă în secunda asta m-aş teleporta în acea lume a Iubirii: aş împărtăşi cu voi toate aceste lucruri şi aş trimite articolul tuturor celor cărora le am adresele de mail în Address Book, fără să mă gândesc că poate nu aveţi timp sau chef de aşa ceva, fără să-mi fie teamă că o să mă judecaţi sau că n-o să înţelegeţi mesajul la adevărata lui valoare...
Dacă îţi doreşti şi tu să trăieşti într-o astfel de lume, spune, într-un comentariu la acest articol, care ar fi primul lucru pe care l-ai face dacă acest vis s-ar îndeplini? Şi FĂ-L!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Am cautat aceasta lume dar nu am gasit-o si doresc sa o construiec eu si altii care-si doresc asa ceva.
Primul lucru imi doresc sa intru in contact cu tine si altii ca noi.
Adresa mea este: fulgerul@inmail24.com

Lucia spunea...

Draga Anonim,
Salut cu bucurie semnalul tau de conectare. Bine ai venit in comunitatea noastra, a bootcamperilor si a celor care vor sa construiasca lumea aceea, stii tu care...
M-ar ajuta foarte mult daca mi-ai da si un ID de messenger, sa stam de vorba mai pe indelete...

Anonim spunea...

Ma bucur ca mi-ai raspuns si am reusit impreuna sa duplicam un gand/vis. (un vis,visat de unul singur va ramene doar un vis,un vis visat de mai multi are sanse sa se materializeze).
1.Am inteles ce dorim,patrunzand gandul/visul in esenta prin intrebarea "Cum este corect sa incepem?"
-Punem o caramida cu suflet pe o temelie divina si cerem ajutor ca fortele binelui sa fie de partea naostra?
-Punem o caramida omeneasca din dorinta de a avea un refugiu? (va avea o viata efemera).
2.Am duplicat si inteles gandul/visul ajungand la aceasi concluzie iar acum fireste ca energie este mai mare.
3.Contemplam.
4.Realizam/materializam "dupa legea lui ACUM".
ID: fulgerul

Lucia spunea...

Uraa! Am descoperit! Lumea asta chiar exista! Este pe planeta Inua, in apropiere de Orion, iar locuitorii ei se numesc inuaki. Acolo lumea e cum am descris-o eu, si in plus. Dar nu mi-ar place acolo, ar trebui sa am coada si asta mi-ar impiedica gratia mea fireasca :). Cel putin asa e prezentata aceasta lume in "Inuaki, reptilianul din mine" de Aryana Havah, o carte pe care v-o recomand cu caldura (desi pentru unii s-ar putea a fie cam greu de "digerat").

Anonim spunea...

Esti dulce Lucia,ai descoperit lumea care-ti place dar nu vrei sa te duci acolo pt.ca ar trebui sa ai coada :)
Atunci hai sa o construim aici(fara coada) :)
Valentin