TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



joi, 19 februarie 2009

Prietenul secret te învaţă

Prieten secret, suflet de dincolo de dincolo...

De ce ai apărut tu în viaţa mea?

De ce vii să-mi aduci aminte de circumstanţe din viaţa mea în care lucrurile s-au întâmplat la fel?

Ce lecţie ai tu pentru mine?

Vasile, ce lecţie ai tu pentru mine?

Ştiu, lecţia e...Gabi.


Nu e prima oară când la un curs se întâmplă să lucrez mai mult cu un bărbat care e venit acolo cu soţia lui.

În viaţa mea am avut cel puţin trei mentori, bărbaţi, pe care i-am acceptat până la urmă „la pachet” cu soţiile lor, care mi-au devenit şi ele mentori (un fel de menage a trois – glumesc :)).

Ce înseamnă asta?...


Descoperiţi-vă prietenul secret! Staţi de vorbă cu el, chemaţi-l în casa voastră, la masa voastră şi în sufletul vostru! Precis are să vă spună ceva!

Descoperiţi de ce sau de cine vă aduce aminte. Nu cumva de voi înşivă?

Descoperiţi ce parte a voastră rezonează cu ceva din el şi întrebaţi-i sufletul ce lecţie are pentru voi.


Şi dacă este la sute de kilometri distanţă şi simţiţi că vreţi răspunsul acesta pe loc, puteţi să folosiţi o variantă modificată a tehnicii Disney, utilizată în programarea neurolingvistică (dacă vreţi mai multe amănunte, daţi-mi de ştire).


...Şi astfel am fost şi Lucia, şi Vasile, care m-a învăţat, într-adevăr, o lecţie foarte importantă.

Şi am mai aflat ceva: că dincolo de răceală şi de tăcerea stânjenitoare se află multă, multă dragoste...


Mulţumesc, Vasile!

Niciun comentariu: