TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



vineri, 20 februarie 2009

Nu vreau să plătesc nici un preţ!


I have enough of running around in circles every day!
I want to break free!
The sky is the limit...



Nu vreau să plătesc nici un preţ.

Ni s-a spus că orice are un preţ. Că nu le poţi avea pe toate. Că dacă vrei să-ţi fie bine într-o anume privinţă trebuie să plăteşti preţul. Şi toţi credem lucrul acesta şi ne conformăm...

Şi dacă într-o zi n-o s-o mai facem?

Cum ar fi să ştim că dacă suntem programaţi să ne luăm feliuţa de fericire cu gândul că o să plătim pentru asta, chiar vom plăti?

Cum ar fi să ştim că dacă nici prin gând nu ne trece să plătim, nimeni nu ne va cere niciodată nici un preţ?

Niciun comentariu: