TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



marți, 31 martie 2009

Îmbrăţişări


Sâmbătă, întâlnire a bootcamperilor la Cafepedia. Bootcamperi şi ne-bootcamperi (încă) într-o familie care se lărgeşte continuuu. Râsete. Peştişori verbali. Hrană pentru suflet. Love is in the air. Îmbrăţişări. Îmbrăţişări pufoase. Îmbrăţisări calde, strânse, prelungi. Îmbrăţişări vesele sau mai reţinute. Îmbrăţişări entuziaste. Îmbrăţişări reci, colţuroase, topite încet-încet. Îmbrăţişări în doi, în trei, în patru…Îmbrăţişări săltăreţe sau aşezate, profunde. Îmbrăţişări ale inimilor, ale ochilor, ale braţelor sau ale palmelor. Mâini în mâini, obraji în mâini. Frecat pe spate (asta cred că e de la maimuţe). Ridicat la cer. Prea mult. Prea puţin. Îmbrăţişări neîmbrăţişate. Îmbrăţişări interzise şi permise o dată pe an. Îmbrăţişări eterne.

2 comentarii:

Malina spunea...

Imbratisari care te cuprind incet, umplandu-ti sufletul de bucurie, un alint suav, o raza de lumina venita din strafundul inimiii. Imbratisari care te inalta in vartejuri cristaline. Imbratisari ce merita savurate in mod constant

Lucia spunea...

ce frumos spus...chiar din strafundul inimiiiiii :)!!!