TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



duminică, 31 mai 2009

Bootcampul a făcut pui!

Foto: Tabăra YF-Youth&Future 2009, Brăduleţ

Iată, la 9 luni de la Self Mastery 2008, Bootcampul a făcut pui!


Puiul se numeşte „Călătoria spre tine însuţi”, iar botezul va avea loc pe 12-14 iunie, în Satul ecologic Brăduleţ.


Părinţii, Lucia Neagoe şi Daniel Roşu vă invită să luaţi parte la fericitul eveniment, sărbătorit cu dans, bucurie şi uluitoare călătorii indoor şi outdoor.


În Casa Cerului, micul nostru îngeraş este ţinut în braţe de părinţii spirituali Andy Szekely & Comp., mentori, prieteni (secreţi) şi îngeri păzitori.


Sufletul meu vă va fi veşnic recunoscător pentru paşii îndreptaţi spre cale, pentru lumina ce aţi dăruit-o privirii mele, pentru viaţa ce o simt curgându-mi prin vene.



PS: În luna august este pe cale să sosească un alt pui, mai mare şi mai pufos aşa că...staţi pe aproape!

Niciun comentariu: