TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



duminică, 24 mai 2009

Nu există dragoste imposibilă

Pentru Războinicul luminii nu există dragoste imposibilă.


El nu se lasă intimidat de tăcere, de indiferenţă sau de respingere. Ştie că – în spatele măştii de gheaţă pe care o folosesc oamenii – există o inimă de foc.


De aceea, războinicul riscă mai mult decât ceilalţi. Caută neîncetat dragostea cuiva – chiar dacă asta ar însemna să audă de multe ori cuvântul „nu”, să se întoarcă acasă învins, să se simtă respins în trup şi în suflet.


Un războinic nu se lasă pradă fricii când caută ceea ce îi e necesar. Fără dragoste, el nu e nimica.


Paulo Coelho, Manualul Războinicului luminii

2 comentarii:

Anonim spunea...

@....

ce reprezinta ,,razboinicul luminii,, in cartea lui paulo c. ?

ce reprezinta ,,razboinicul luminii,, in viata dvs. ?

Lucia spunea...

"Ce este un razboinic al luminii?"
"E cineva capabil sa inteleaga miracolul vietii, sa lupte pana la capat pentru ceva in care crede, auzind totodata si clopotele pe care marea le face sa rasune in adancul ei".
"Toti sunt in stare sa fie. Si cu toate ca nimeni nu se considera razboinic al luminii, cu toate acestea, toti sunt."
Acesta reprezinta Razboinicul luminii in cartea lui Coelho. Si acesta reprezinta si in viata mea.
Este, daca vrei, prototipul omului intelept.