TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



vineri, 5 iunie 2009

Ca să-ţi realizezi visul, trebuie mai întâi să te trezeşti!

„Ca să-ţi realizezi visul, trebuie mai întâi să te trezeşti!”

Am citit ieri asta undeva, într-o librărie.

Cât de adevărat!

Din păcate, celor care sunt treji nu le mai foloseşte la nimic să ştie lucrul acesta pentru că deja au trecut prin el, iar celor care nu sunt treji iarăşi nu le este de ajutor, pentru că nu-l înţeleg, deşi au senzaţia că da.

Şi cu toate astea, şi celor treji le este de folos, ca să-i poată învăţa pe alţii, iar pe cei adormiţi îi ajută cel puţin să vadă direcţia spre care trebuie să se îndrepte şi care, deşi acum o văd în ceaţă, pe măsură ce se apropie de ea, se clarifică din ce în ce mai mult.

Niciun comentariu: