TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



marți, 16 septembrie 2008

Primul pas....

" O calatorie de o mie de leghe incepe cu un pas" - Confucius

Asta e calatoria eroului...Nu "o mie de leghe spre centrul pamantului"...O mie de leghe spre centrul nostru, al fiecaruia...sau, poate tot un centru al pamantului este, nu?
Asa a fost la Sambata. Am invatat sa facem primul pas...Emotie, teama, curaj, intrebari nerostite, toate sentimentele alea care marcheza intotdeauna inceputul.... Si da, mi-a fost teama...Si da, "maimutelele" alea care nu-mi dau pace in conflictul cu mine, se zbenguiau in mintea mea : n-ai sa poti! de ce sa faci asta? chiar crezi ca meriti? doar stii ca ai mai incercat si n-ai reusit!... DAR am in mine tot ce am nevoie, nu? Si am un "camp" plin de resurse care sa ma sustina... Si DA! Am facut primul pas...Firav, cu emotie, dar am reusit...Am plecat in calatorie...in calatoria mea...dinspre ceea ce sunt, intelegand, acceptand si ietandu-ma pentru ce-am fost si lucrand cu mine si cu timpul pentru ceea ce voi fi.
- inca..in lucru...-

Un comentariu:

Lucia spunea...

A propos de "maimutele"...de cate ori vreau sa-mi golesc mintea, mi-aduc aminte de cuvintele lui Daniel: "Mintea e ca o maimuta...sare incoace si incolo...trebuie s-o prinzi si s-o disciplinezi!"
Imi dau seama ca de lupta cu aceste "maimutele" depind foarte multe lucruri din viata noastra...