TOT CE AM NEVOIE ESTE ÎN MINE ACUM!

Sunt înţelept al câmpului, războinic al luminii şi înger păzitor.

Cu ochiul tău în mine şi cu ochiul meu în tine,

luminez acea parte de Univers care mi-a fost hărăzită.

Şi ştiu că pe drumul meu, eu sunt singurul stăpân.

SELF MASTERY.



luni, 20 aprilie 2009

Ce face un lucrător la Universitate

Un lucrător la Universitate începe prin a preda cursuri şi sfârşeşte prin a dărui lecţii de viaţă.

Un lucrător la Universitate începe prin a vorbi despre cultură, politică, opinie publică, integrare europeană, metode şi tehnici, comunicare şi imagine, management şi sfârşeşte prin a vorbi despre lucruri care contează cu adevărat.

Un lucrător la Universitate condensează prea lungile ore în mici şi strălucitoare perle.

Un lucrător la Universitate înţelege că nu trebuie să fii cel mai bun şi că, de cele mai multe ori, este suficient să ai compasiune. El ştie că nu există nici o lipsă pentru care dragostea să nu poată face nimic.

Un lucrător la Universitate plantează seminţe.

Un lucrător la Universitate aşteaptă…

2 comentarii:

Anonim spunea...

@ Lucia Neagoe.

Dvs. sunteti lucrator la Universitate ?

Mai exact, ce ,,lucrati,, acolo ?

Lucia spunea...

Sunt lector universitar